środa, 21 maja 2014

Testowanie: Perfekt-styl – magiczne buty :)

Dzięki uprzejmości firmy Perfekt-styl, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek otrzymałam taki prezencik do przetestowania:

Piękne buciki na koturnie :)


Niestety nie znalazłam żadnej informacji na temat Perfect-Styl.
Cena: ok 30 zł

MOJA OPINIA:
+ piękny wygląd całościowy butów
+ wykonane z ślicznego, kolorowego materiału
+ 12 cm koturny
+ bardzo wygodne
+ bardzo lekka koturna
+ śliczna, ozdobna kokardka
+ buty zasuwane z tyłu
+ dobrze trzymają się na nodze
+ bardzo wygodna gumka na kostce, która doskonale dopasowuje się do naszej kości



Opinia ogólna:
Ze względu na tak wysoką koturnę, buty na pierwszy rzut oka wyglądają dosyć groźnie, ale na szczęście nie są ;).
Nie często noszę, aż tak wysokie buty, ale te wybitnie trafiły w mój gust. Są śliczne, a ich wysokość jest odpowiednia, ponieważ są idealnie dopasowane do nogi oraz wyprofilowane. Noga wogóle się nie męczy. Ich wygląd na prawdę cieszy oko :). Są słodkie :). Dzięki ich 12 cm koturnie mój wzrost w końcu jest odpowiedni, mam 170 cm wzrostu :)
Polecam wszystkim buty perfect-styl :)




Buty do testów otrzymałam w ramach współpracy z firmą Perfect-Styl . Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz