środa, 21 maja 2014

Nowa współpraca: genialne ściereczki czyszczące Presto Clean

Niedawno podjęłam nową współpracę z firmą Presto Clean i dostałam zestaw genialnych ściereczek czyszczących. 


http://naobcasach.pl/wp-content/uploads/2013/05/logo-Presto-ok-319x262.jpg 




Ściereczki nawilżane Presto Clean to nowoczesne połączenie ściereczki z płynem czyszczącym, w jednym produkcie. Sprzątanie jest łatwe, szybkie, nie wymaga użycia dodatkowych płynów, mleczek czy wiadra. Chusteczki są jednorazowe, pachnące i higieniczne.
Firma Presto Clean ma w swojej ofercie bardzo wiele rodzajów ściereczek min. do kuchni, do łazienek, do szyb, do mebli drewnianych i skórzanych itp…
Kiedy dostałam paczuszkę i otworzyłam ją, od razu się ucieszyłam ;). Zawsze chciałam przetestować tego typu ściereczki :) 






Ściereczki te posiadają udoskonaloną formuję czyszczącą Antistatic formula. Bardzo dobrze czyszczą meble i zbierają kurz oraz usuwają inne zabrudzenia. Czyszczą oraz nabłyszczają powierzchnie. Dodatkową ich zaletą jest to, że przepięknie pachną a zapach czystości utrzymuje się przez jakiś czas w pomieszczeniu.
Przez kilka dni ma się z głowy kurz :). A bardzo pomocne jest to, że jeśli już pojawi się jakiś kurz, bo wiadomo, że z czasem się pojawia, to nie jest go aż tak dużo jak to zwykle bywało :).


W kolejnej paczuszce znajdowały się moje kolejne pomocnice: ściereczki czyszczące do kuchni.



Ściereczki te posiadają udoskonaloną formułę active orange. Czyszczą one uciążliwe zabrudzenia a nawet tłuszcz. Są bardzo pomocne w kuchni. Ściereczki zawierają aktywne substancje czyszczące oraz substancję o właściwościach antybakteryjnych. Posiadają neutralne pH, które jest bezpieczne dla skóry i w żaden sposób jej nie podrażniają. Ściereczki niesamowicie pachną pomarańczą, która długo utrzymuje się na czyszczonych powierzchniach i w powietrzu. 


Kolejnymi bardzo przydatnymi ściereczkami są te do łazienki.



Ściereczki posiadają udoskonaloną formułę Power Fresh.
Skutecznie czyszczą łazienkę pozostawiając niezwykle świeży zapach. Bardzo dobrze czyszczą nie pozostawiając smug. Ściereczki zawierają aktywne substancje czyszczące oraz substancję o właściwościach antybakteryjnych. Posiadają neutralne pH, które jest bezpieczne dla skóry i w żaden sposób jej nie podrażniają. Na prawdę bardzo ładnie pachną i czyszczą ;).



Ściereczki te zawierają specjalną formuję olej czyszczący, który pięknie czyści i pielęgnuje meble drewniane. Ściereczki posiadają emulsję oleju silikono0wego z olejem awokado, który zapewnia efekt odpychania wody. Nadają bardzo piękny połysk meblom drewnianym oraz okleinom. Nie pozostawiają smug i są delikatne dla skóry rąk. Nie podrażniają. Świetnie pachną :) 


Składniki ściereczek:



Każda moja paczuszka zawierała 72 sztuki ściereczek.
Cena: ok 10 zł


MOJA OPINIA:
+ dobrze czyszczą
+ nie pozostawiają smug
+ pięknie pachną
+ zapach długo utrzymuje się w powietrzu
+ dostępne w wielu sklepach
+ dostępna cena
+ ściereczki są podzielone na odpowiednie rodzaje i dostosowane do nich są odpowiednie formuły


MOJA OGÓLNA OPINIA:
Ściereczki bardzo dobrze spełniają się w swoim przeznaczeniu. Rewelacyjnie czyszczą i pozostawiają bardzo przyjemny zapach. Nie trzeba używać wielu detergentów czy przyrządów bo wystarczają ściereczki czyszczące Presto Clean. POLECAM :)






Ściereczki do testów otrzymałam w ramach współpracy z firmą Presto Clean. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz