środa, 21 maja 2014

Testowanie: Mariza – Olejek przyspieszający opalanie Active Sun w spray’u


Dzięki uprzejmości firmy Mariza, która podjęła współpracę z Pierwszym Zlotem Blogerek Testerek,  dostałam do przetestowania produkt
Mariza – Olejek przyspieszający opalanie Active Sun w spray’u.
Olejek ten od samego początku bardzo przypadł mi do gustu. Najbardziej spodobało mi się to, że jest on w spray’u i łatwo można go zaaplikować na skórę, bez zbędnego odkręcania czy otwierania.
Posiada on również zabezpieczenie, przed samoczynnym wylaniem się np. w torebce, które wygląda jak mały przełącznik, znajduje się on pod pompką.
Martwiło mnie trochę to czy olejek ten nie będzie za tłusty i nie będzie za bardzo świecił się na skórze.
Zostałam tu mile zaskoczona, gdyż olejek po rozsmarowaniu nie zostawia żadnego śladu, a przy tym rewelacyjnie pachnie ;).
Olejek przyspieszający opalanie Active Sun pozwala uzyskać odpowiednią opaleniznę w bardzo krótkim czasie. Zawiera naturalne filtry UV, które chroni przed szkodliwym działaniem słońca a przy tym pielęgnuje skórę, zmiękcza ją i wygładza.
Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 15 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz