środa, 21 maja 2014

Testowanie: Mam Baby – Łyżeczki

Dzięki uprzejmości firmy MAM Baby, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek otrzymałam taki prezencik do przetestowania:
Kilka słów o producencie:
Historie wielkich sukcesów często biorą swój początek od śmiałych wizji –zupełnie tak jak miało to miejsce w przypadku austriackiego producenta produktów dla dzieci MAM.
W połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych.
Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Dobre wzornictwo i funkcjonalność wyznaczająca standardy oraz innowacyjność techniczna sprawiają, że MAM jest rozpoznawany wśród światowych ekspertów. Ostatnim osiągnięciem MAM było uzyskanie prestiżowej, brytyjskiej nagrody za doskonałość „Mother & Baby Award for Excellence”. Model smoczka MAM Air zdobył austriacką nagrodę „Adolf Loos State Prize for Design” za wzornictwo. Dyrektor Generalny (CEO) Peter Rohrig podkreślił wagę tych nagród mówiąc: „Czujemy się ogromnie uhonorowani tymi nagrodami. Satysfakcja rodziców i dzieci – Klientów MAM – jest bowiem dla nas najważniejsza”.
Przedstawiam dwie łyżeczki ze specjalnymi osłonkami :)
Kilka słów o produkcie:

Samodzielna nauka jedzenia to wyzwanie zarówno dla dzieci jak i rodziców. Podejmij to wyzwanie wraz z zestawem MAM Spoon and Cover

  • Koncepcja 2 kroków:
    1.Karmienie i wspólne trzymanie
    2.Dzieci uczą się jeść samodzielnie
  • Miejsca antypoślizgowe — bezpieczne i wygodne w trzymaniu
  • Niewielka osłonka w higieniczny sposób oddziela wykorzystane i czyste łyżeczki





MOJA OPINIA:
+ dwie ładne łyżeczki do nauki samodzielnego jedzenia
+ dołączone małe etui na łyżeczki, by w razie konieczności oddzielić brudną i czystą łyżeczkę od siebie
+ bardzo wygodne przy trzymaniu
+ antypoślizgowa osłonka
+ wolna od bisfenolu A (organiczny związek chemiczny, który może wywoływać wady wrodzone, choroby nowotworowe u dzieci)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz