Dzięki uprzejmości firmy Crayola, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek, dostałam cudowne pudełeczko Color Wonder
Na początek przedstawię historię firmy Crayola
Firma
Crayola inspirowała artstyczną kreatywność w dzieciach odkąd pierwsze
pudełko kredek Crayola zjechało z taśmy produkcyjnej w 1903 roku. I nie
ma znaczenia, czy chodzi o dostarczenie przyborów potrzebnych, aby
umieścić fioletową ośmiornicę na księżycu czy pomoc zainspirowanym
nauczycielom w nauczaniu artystycznym, Crayola niezwykle chętnie niesie
pomoc rodzicom i nauczycielom przy kreatywnym wychowaniu i inspirowaniu
dzieci, które pewnego dnia będą rządzić tym światem.
Na
początku, w 1864 roku Joseph Binney założył firmę Chemical Co. w
Peekskill w stanie Nowy Jork, która produkuje między innymi węgiel
drzewny. Kiedy w 1885 roku Joseph Binney odchodzi na emeryturę, jego syn
Edwin i siostrzeniec C. Harold Smith, zakładają spółkę i zmieniają
nazwę na Binney & Smith. Pierwsze produkty to pigmenty
odpowiadające za kolorystykę różnych produktów, a w przypadku opon
samochodowych – komponentów służących do wzmocnienia ich trwałości. W
1900 roku firma zakupiłą kamienny młyn i rozpoczęła produkcję szkolnych
ołówków i kredek. Wsłuchując się w potrzeby nauczycieli, dwa lata
później Binney & Smith przedstawiają pierwszą bezpyłową kredę
szkolną, która wygrywa złoty medal na wystawie światowej w St Louis. W
1903 roku, dostrzegając potrzebę bezpieczeństwa, jakości i przystępnych
cen kredek woskowych, powstał pomysł połączenia parafiny z różnymi
barwnikami, a firma produkuje pierwsze pudełko zawierające osiem kredek:
żółtą, czerwoną, niebieską, fioletową, pomarańczową, brązową i czarną.
Nazwa Crayola została stworzona przez żonę Edwina, Alice, a pochodzi od
połączenia dwóch słów pochodzących z języka francusiego: kredka i olej.
Drugorzędną cechą charakterystyczną było obranie Lehigh Valley w stanie
Pennsylvania za siedzibę główną już od przełomu wieków. Obecnie znajduje
się tam główna kwatera firmy oraz najważniejsze pomieszczenia
produkcyjne. Centrum Easton nazwane zostało domem Crayola, gdzie całe
rodziny mogą cieszyć się kreatywną zabawą i zobaczyć na własne oczy jak
wytwarzamy nasze kultowe już kredki.W 1978 do spisu produktów Crayola
zostają dołączone markery. W 1979 roku Binney & Smith wprowadzają
nowe logo firmy i program identyfikacji tożsamości marki. W 1993 roku
powstaje szesnaście nowych kolorów, które po raz pierwszy nazywają
konsumenci. Jest to wprowadzenie do obchodów 90 rocznicy urodzin
Crayola. W 1998 roku do port folio produktów zostają dodane produkty z
nowej linii dla starszych uczniów.
Istota Marki
Staramy
się spełnić oczekiwania naszych konsumentów, klientów, dostawców i nas
samych wobec marki Crayola. Wierzymy, że pytanie „Co jeśli?” jest
najlepszym pytaniem na świecie, pytaniem które sprawia że niemożliwe
staje się możliwe. To także pytanie, które pomaga nam myśleć bardziej
jak dzieci, nasi główni konsumenci. Wierzymy, że aby życie było
wypełnione wiedzą, mądrością i spełnieniem, musi być pełne
najdziwniejszych przygód i marzeń. Zanim dzieci nauczą się myśleć
samodzielnie, muszą czuć się wolne, aby wyrazić to, co myślą. Wierzymy w
pobudzenie, rozwijanie i radowanie się kolorową oryginalnością każdego
dziecka. Dajemy dzieciom zaproszenie, które je rozpala, kolory, które je
inspirują i narzędzia, które pozwalają przekształcić oryginalne myśli w
widoczne formy. Nadajemy kolorowe skrzydła niewidzialnym rzeczom, które
rosną w dziecięcych serduszkach, ponieważ wierzymy że kreatywne, pełne
życia dzieci wyrastają na twórcze osoby dorosłe.
zdjecie pochodzi ze strony:
http://www.crayola.pl/o-firmie.html
http://www.crayola.pl/o-firmie.html
Klutura i Misja
Dla
Crayola wszystko wiąże się z dziećmi. Dzieci inspirują nas do pracy, do
tworzenia nowych produktów, nawet do urządzenia wnętrz naszego biura.
Nasza zainspirowana dziećmi kultura określa kim jesteśmy i jak działamy,
pozwala na kreatywne, dziecięce myślenie, którym możemy cieszyć się
każdego dnia. Wszyscy pracujemy nad tworzeniem produktów, które pomagają
rodzicom i nauczycielom rozwijać kreatywność i inspirować dzieci do
nauki i zabawy. Crayola jest dumna ze swoich produktów i roli jaką pełni
w życiu dzieci. Silne przekonania, innowacyjne pomysły i strategiczne
myślenie to czynniki naszego sukcesu.
Moja opinia o pudełku Color Wonder
Zaciekawiło
mnie to pudełeczko ze względu na to, że na pudełku napisane jest i
pokazane na zdjęciach, że mazaki i farbki nie brudzą otoczenia ani ciała
czy ubrań dziecka. Zdziwiłam się bardzo i stwierdziłam, że znając
mojego malucha, nie jest to możliwe
Zajrzałam do pudełka:
Hmm … no i co ? Pudełko jak pudełko a w nim zwykłe mazaki i farby, do tego bloczk i pędzelek.
Taki przyjemy zestawik
Wzięłam się zatem za pierwszy zestawik, czyli mały bloczek z czystymi kartkami i flamastry.
Ładne, kolorowe, bardzo przyjemne Jak to flamastry
Sama chciałam spróbować coś narysować i zobaczyć na czym polega ta niebrudząca formuła
Wykonałam
oto taki rysunek i na początku nie za bardzo zrozumiałam o co chodzi,
ale po chwili otworzyłam ponownie flamastra in co ujrzałam … ?
Ku mojemu zdumieniu okazało się, że flamastry są niebrudzące dlatego, że są przezroczyste
Mazak w
połączeniu z bloczkiem firmy Crayola powoduje, że pojawia się kolor :).
Nie pojawia się on na innych kartkach, ubraniach czy stole. Rewelacja!!
Następnie wzięłam się za obejrzenie farbek i bloczku do malowania:)
Wyglądają one tak
Farbki wyglądają tak i działają na takiej samej zasadzie jak flamastry :).
Nie ma potrzeby używania do nich wody, więc nic się nie wyleje i nie pobrudzi ;).
Farbki
oraz mazaczki uwielbiam zarówno ja, bo wiem, że moje dziecko nie ubrudzi
wszystkiego w jego otoczeniu, a gdyby nawet farbki są łatwo zmywalne,
oraz Maks bardzo je lubi, bo malując farbkami czy mazakami ma
niewyobrażalną radochę. Za każdym razem, kiedy zaczyna coś malować, woła
mnie, żebym zobaczyła jak czaruje, jak obrazki pojawiają się na
kartkach. Mały jest przeogromnie ucieszony a ja razem z nim :).
Uwielbiam
zestaw Color Wonder firmy Crayola i jestem pewna, że przez długi czas
będę małemu go kupowała, bo widzę jego prawdziwą radość, którą daje mu
zestaw Color Wonder :).
ZAWARTOŚĆ:
- zeszyt z kolorowankami
- 20 kartek do rysowania
- 5 flamastrów Color Wonder
- pędzelek
- 6 farbek Color Wonder (razem 53 ml)
UWAGI:
Wymiary opakowania: 25,5×31,5×6 cm.
Dla dzieci powyżej 3. roku życia.
Dla dzieci powyżej 3. roku życia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz