środa, 21 maja 2014

Testowanie: Crayola. Color Wonder – Magiczne kolorowanie

Dzięki uprzejmości firmy Crayola, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek, dostałam cudowne pudełeczko Color Wonder :)
Na początek przedstawię historię firmy Crayola :)
Firma Crayola inspirowała artstyczną kreatywność w dzieciach odkąd pierwsze pudełko kredek Crayola zjechało z taśmy produkcyjnej w 1903 roku. I nie ma znaczenia, czy chodzi o dostarczenie przyborów potrzebnych, aby umieścić fioletową ośmiornicę na księżycu czy pomoc zainspirowanym nauczycielom w nauczaniu artystycznym, Crayola niezwykle chętnie niesie pomoc rodzicom i nauczycielom przy kreatywnym wychowaniu i inspirowaniu dzieci, które pewnego dnia będą rządzić tym światem.
Na początku, w 1864 roku Joseph Binney założył firmę Chemical Co. w Peekskill w stanie Nowy Jork, która produkuje między innymi węgiel drzewny. Kiedy w 1885 roku Joseph Binney odchodzi na emeryturę, jego syn Edwin i siostrzeniec C. Harold Smith, zakładają spółkę i zmieniają nazwę na Binney & Smith. Pierwsze produkty to  pigmenty odpowiadające za kolorystykę różnych produktów, a w przypadku opon samochodowych – komponentów służących do wzmocnienia ich trwałości. W 1900 roku firma zakupiłą kamienny młyn i rozpoczęła produkcję szkolnych ołówków i kredek. Wsłuchując się w potrzeby nauczycieli, dwa lata później Binney & Smith przedstawiają pierwszą bezpyłową kredę szkolną, która wygrywa złoty medal na wystawie światowej w St Louis. W 1903 roku, dostrzegając potrzebę bezpieczeństwa, jakości i przystępnych cen kredek woskowych, powstał pomysł połączenia parafiny z różnymi barwnikami, a firma produkuje pierwsze pudełko zawierające osiem kredek: żółtą, czerwoną, niebieską, fioletową, pomarańczową, brązową i czarną. Nazwa Crayola została stworzona przez żonę Edwina, Alice, a pochodzi od połączenia dwóch słów pochodzących z języka francusiego: kredka i olej. Drugorzędną cechą charakterystyczną było obranie Lehigh Valley w stanie Pennsylvania za siedzibę główną już od przełomu wieków. Obecnie znajduje się tam główna kwatera firmy oraz najważniejsze pomieszczenia produkcyjne. Centrum Easton nazwane zostało domem Crayola, gdzie całe rodziny mogą cieszyć się kreatywną zabawą i zobaczyć na własne oczy jak wytwarzamy nasze kultowe już kredki.W 1978 do spisu produktów Crayola zostają dołączone markery. W 1979 roku Binney & Smith wprowadzają nowe logo firmy i program identyfikacji tożsamości marki. W 1993 roku powstaje szesnaście nowych kolorów, które po raz pierwszy nazywają konsumenci. Jest to wprowadzenie do obchodów 90 rocznicy urodzin Crayola. W 1998 roku do port folio produktów zostają dodane produkty z nowej linii dla starszych uczniów.
Istota Marki 
Staramy się spełnić oczekiwania naszych konsumentów, klientów, dostawców i nas samych wobec marki Crayola. Wierzymy, że pytanie „Co jeśli?” jest najlepszym pytaniem na świecie, pytaniem które sprawia że niemożliwe staje się możliwe. To także pytanie, które pomaga nam myśleć bardziej jak dzieci, nasi główni konsumenci. Wierzymy, że aby życie było wypełnione wiedzą, mądrością i spełnieniem, musi być pełne najdziwniejszych przygód i marzeń. Zanim dzieci nauczą się myśleć samodzielnie, muszą czuć się wolne, aby wyrazić to, co myślą. Wierzymy w pobudzenie, rozwijanie i radowanie się kolorową oryginalnością każdego dziecka. Dajemy dzieciom zaproszenie, które je rozpala, kolory, które je inspirują i narzędzia, które pozwalają przekształcić oryginalne myśli w widoczne formy. Nadajemy kolorowe skrzydła niewidzialnym rzeczom, które rosną w dziecięcych serduszkach, ponieważ wierzymy że kreatywne, pełne życia dzieci wyrastają na twórcze osoby dorosłe.
zdjecie pochodzi ze strony:
http://www.crayola.pl/o-firmie.html
Klutura i Misja
Dla Crayola wszystko wiąże się z dziećmi. Dzieci inspirują nas do pracy, do tworzenia nowych produktów, nawet do urządzenia wnętrz naszego biura. Nasza zainspirowana dziećmi kultura określa kim jesteśmy i jak działamy, pozwala na kreatywne, dziecięce myślenie, którym możemy cieszyć się każdego dnia. Wszyscy pracujemy nad tworzeniem produktów, które pomagają rodzicom i nauczycielom rozwijać kreatywność i inspirować dzieci do nauki i zabawy. Crayola jest dumna ze swoich produktów i roli jaką pełni w życiu dzieci. Silne przekonania, innowacyjne pomysły i strategiczne myślenie to czynniki naszego sukcesu.
Moja opinia o pudełku Color Wonder :)



Zaciekawiło mnie to pudełeczko ze względu na to, że na pudełku napisane jest i pokazane na zdjęciach, że mazaki i farbki nie brudzą otoczenia ani ciała czy ubrań dziecka. Zdziwiłam się bardzo i stwierdziłam, że znając mojego malucha, nie jest to możliwe :)
Zajrzałam do pudełka:
Hmm … no i co ? Pudełko jak pudełko a w nim zwykłe mazaki i farby, do tego bloczk i pędzelek. 
Taki przyjemy zestawik :)
Wzięłam się zatem za pierwszy zestawik, czyli mały bloczek z czystymi kartkami i flamastry.
Ładne, kolorowe, bardzo przyjemne :) Jak to flamastry :)
Sama chciałam spróbować coś narysować i zobaczyć na czym polega ta niebrudząca formuła ;)
Wykonałam oto taki rysunek i na początku nie za bardzo zrozumiałam o co chodzi, ale po chwili otworzyłam ponownie flamastra in co ujrzałam … ?
Ku mojemu zdumieniu okazało się, że flamastry są niebrudzące dlatego, że są przezroczyste :)
Mazak w połączeniu z bloczkiem firmy Crayola powoduje, że pojawia się kolor :). Nie pojawia się on na innych kartkach, ubraniach czy stole. Rewelacja!! :)
Następnie wzięłam się za obejrzenie farbek i bloczku do malowania:)
Wyglądają one tak :)
Farbki wyglądają tak i działają na takiej samej zasadzie jak flamastry :).
Nie ma potrzeby używania do nich wody, więc nic się nie wyleje i nie pobrudzi ;).
Farbki oraz mazaczki uwielbiam zarówno ja, bo wiem, że moje dziecko nie ubrudzi wszystkiego w jego otoczeniu, a gdyby nawet farbki są łatwo zmywalne, oraz Maks bardzo je lubi, bo malując farbkami czy mazakami ma niewyobrażalną radochę. Za każdym razem, kiedy zaczyna coś malować, woła mnie, żebym zobaczyła jak czaruje, jak obrazki pojawiają się na kartkach. Mały jest przeogromnie ucieszony a ja razem z nim :).
Uwielbiam zestaw Color Wonder firmy Crayola i jestem pewna, że przez długi czas będę małemu go kupowała, bo widzę jego prawdziwą radość, którą daje mu zestaw Color Wonder :).
ZAWARTOŚĆ:
  • zeszyt z kolorowankami
  • 20 kartek do rysowania
  • 5 flamastrów Color Wonder
  • pędzelek
  • 6 farbek Color Wonder (razem 53 ml)
UWAGI:
Wymiary opakowania: 25,5×31,5×6 cm.
Dla dzieci powyżej 3. roku życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz