środa, 21 maja 2014

Testowanie: MAM Baby – rewelacyjny Smoczek

Dzięki uprzejmości firmy MAM Baby, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek otrzymałam taki prezencik do przetestowania:
Kilka słów o producencie:
Historie wielkich sukcesów często biorą swój początek od śmiałych wizji –zupełnie tak jak miało to miejsce w przypadku austriackiego producenta produktów dla dzieci MAM.
W połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych.
Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Dobre wzornictwo i funkcjonalność wyznaczająca standardy oraz innowacyjność techniczna sprawiają, że MAM jest rozpoznawany wśród światowych ekspertów. Ostatnim osiągnięciem MAM było uzyskanie prestiżowej, brytyjskiej nagrody za doskonałość „Mother & Baby Award for Excellence”. Model smoczka MAM Air zdobył austriacką nagrodę „Adolf Loos State Prize for Design” za wzornictwo. Dyrektor Generalny (CEO) Peter Rohrig podkreślił wagę tych nagród mówiąc: „Czujemy się ogromnie uhonorowani tymi nagrodami. Satysfakcja rodziców i dzieci – Klientów MAM – jest bowiem dla nas najważniejsza”.
Chciałam dzisiaj przedstawić recenzję Smoczka :)

Kilka słów o produkcie:
Smoczek MAM jest nieodłącznym elementem pełnego zajęć dnia niemowlaka. Jest idealnie dopasowany i pozwala się odprężyć.
W celu spełnienia najwyższych wymagań smoczki są opracowywane w ścisłej współpracy z projektantami i lekarzami-dentystami. Projektanci MAM zaprojektowali smoczki w różnych rozmiarach, zapewniające maksymalny komfort na różnych etapach rozwoju niemowlaka. Przemyślane wzornictwo zapewnia idealne dopasowanie smoczka. Smoczki MAM dzięki swojej anatomicznej budowie przyczyniają się do prawidłowego rozwoju szczęki.
Jedwabisty smoczek opatentowany przez MAM został wyprodukowany ze specjalnego silikonu, który jest niezwykle miękki. Ma właściwości antypoślizgowe i dzięki temu nie wypada.
MAM Naturalny Latex — naturalna jakość: surowiec jest uprawiany i zbierany w ekologicznych warunkach. Następnie z czystego, naturalnego mleczka lateksowego powstaje wysokowartościowy lateks, używany do wytwarzania najwyższej jakości produktów MAM.
  • Zapobiega nieprawidłowemu ułożeniu zębów
  • Opracowany we współpracy z ortodontami i stomatologami dziecięcymi
  • Przetestowany klinicznie w uniwersyteckiej klinice stomatologicznej w Wiedniu
  • Bardzo cienka i miękka szyjka smoczka dzięki zastosowaniu Dento-Flex®
  • Dostępny z jedwabistym smoczkiem® MAM – niezwykle miękki w ustach dziecka
  • Wyjątkowy design opracowany we współpracy z wiedeńską Wyższą Szkołą Sztuki Użytkowej
  • Korzystnie działa na skórę dzięki dużym otworom
  • 1x MAM Perfect (dostępny w praktycznym pudełku do przechowywania)
Cena: 34 zł
MOJA OPINIA:
+ wyjątkowo cienki smoczek
+ miękki smoczek
+ zaprojektowany tak, aby dziecko na przyszłość nie miało wady zgryzu
+ śliczny wygląd
+ dołączone pudełeczko do sterylizacji
+ produkt wolny od bisfenolu A (organiczny związek chemiczny, który może wywoływać wady wrodzone, choroby nowotworowe u dzieci)
+ delikatny dla skóry dziecka
+ dobrze dopasowany do buzi dziecka
+jedwabisty smoczek
+ właściwości antypoślizgowe – nie wypada
+ zrobiony z naturalnego latex’u
Opinia ogólna:
Ogólnie rzecz ujmując jestem bardzo zadowolona z tego smoczka i moje dziecko, choć do końca tego nie wie, też jest :)
Smoczek jest po prostu śliczny, a do tego jest polecany przez lekarzy ;)
Smoczek ten jest dopasowany odpowiednio do wieku dziecka, a co za tym idzie do ciągle zmieniającego się kształtu buzi dziecka. Smoczek jest bardzo miękki, a plastik jest bardzo delikatny. Co jest jeszcze bardzo fajne w tym smoczku to to, że dołączony jest do niego specjalny pojemnik, w którym możemy wysterylizować smoczek, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Możemy to zrobić w zwykłej mikrofalówce :). Pojemnik służy także za etui. Piękna sprawa :)
Polecam gorąco ;)
Smoczek do testów otrzymałam w ramach współpracy z firmą MAM . Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz