środa, 21 maja 2014

Testowanie: Over Cosmetics – krem Activesport

Dzięki uprzejmości firmy Over Cosmetics, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek otrzymałam taki prezencik do przetestowania:

Kilka słów o firmir Over Cosmetics:)
Over Cosmetics zajmuję się produkcją wysokiej klasy kosmetyków przeznaczonych zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. W ofercie znajdziecie  szeroką gamę kremów, maści, żeli oraz balsamów. Firma dba o to aby produkt spełniał najwyższe normy jakościowe. W ramach  marki firma oferuje także linię kosmetyków paramedycznych, z których maść ELEMI jest rekomendowana przez Polskie Stowarzyszenie Diabetyków.

Krem Activesport
Kilka słów od producenta:
Krem polecany do stosowania przed aktywnością fizyczną. W sposób skuteczny wspomaga działanie ćwiczeń rozgrzewających oraz chroni mięśnie przed nadwyrężeniem. Zbilansowany skład olejków eterycznych i wyciągów roślinnych jak arnika, kasztanowiec i kamfora doskonale poprawia ukrwienie skóry oraz łagodzi dyskomfort mięśniowy i stawowy mogący wystąpić po intensywnym wysiłku. Dzięki właściwościom komponentów ziołowych krem gwarantuje silne i skuteczne działanie.
Sposób użycia:
Krem wcierać aż do wchłonięcia przed rozpoczęciem intensywnej aktywności sportowej. Nie stosować w miejscach podrażnionych oraz okolicach oczu, ust, nosa i błon śluzowych. Wyłącznie do użytku zewnętrznego.


Krem Activesport firmy Over Cosmetics jest wręcz rewelacyjny. Nie spotkałam się jeszcze z produktem, który miałby na mnie tak duży wpływ. Często mam napady, żeby zacząć ostro ćwiczyć, ale po czasie dłuższego odpoczynku od sportu, po dłuższym bieganiu zawsze miałam zakwasy. Zakwasiory wręcz. Nienawidzę tego uczucia, gdy chce podnieść nogę, ale ból mięśni skutecznie mi to uniemożliwia. Na szczęście jest Krem Activesport :).
Przed treningiem wmasowuje go sobie w łydki i uda, na drugi dzień nie ma ani cienia zakwasów :)
Jestem strasznie zadowolona z tego faktu:). Krem bardzo szybko się wchłania, więc nie ma problemu, kiedy chcę założyć dłuższe spodnie na trening. Po wchłonięciu krem poprawia ukrwienie skóry oraz łagodzi dyskomfort mięśniowy, który może wystąpić po wysiłku fizycznym :). Już nigdy więcej zakwasów !! :)


Polecam bardzo gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz