poniedziałek, 9 września 2013

Firma PureQueen – współpraca

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Panem Leszkiem, dzięki któremu miałam możliwość przetestowania Kieszonkowego  odplamiacza Firmy PureQueen.




Kieszonkowy odplamiacz firmy PureQueen




Usuwa plamy po kawie, herbacie, winie, soku, czekoladzie
Kieszonkowy odplamiacz pomaga w usunięciu świeżych plam  po jedzeniu i  piciu .
Lekki, mały i podręczny zawsze powinien znajdować się w Twojej torebce.
Użycie kieszonkowego odplamiacza jest bardzo proste i trwa kilka sekund :)
Jak używać? Oto prosta wskazówka :)
1. Usuń nadmiar plamy poprzez wytarcie jej papierowym ręcznikiem lub wilgotną ściereczką
2. Nanieś płyn bezpośrednio na plamę poprzez kilkakrotne naciśnięcie końcówki odplamiacza
3. Lekko pocieraj tkaninę końcówką w obrębie plamy. Jeżeli to konieczne uwolnij więcej     cieczy i kontynuuj delikatne pocieranie tkaniny.
Odplamiacz jest na prawdę rewelacyjny i na prawdę działa :)
Miałam okazję się o tym przekonać, kiedy będąc na plotach u koleżanki przez przypadek kropla herbaty kapnęła na moją nową, białą bluzkę. Zbladłam i pomyślałam, że jeśli wrócę do domu za kilka godzin, plama na pewno zostanie i bluzka będzie nadawała się tylko do sprzątania. Na szczęście zajrzałam do torebki i na szczęście miałam przy sobie odplamiacz PureQueen :)
Nie minęła chwila a po plamie nie było śladu :) . Polecam gorąco każdemu odplamiacz PureQueen :) , bo sytuacje podobne do mojej mogą zdarzyć się każdemu.
Jestem z niego bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz