poniedziałek, 9 września 2013

Testowanie: Fotoboos – genialny fotoobraz :)

Dzięki uprzejmości firmy Fotoboos, która była jednym ze sponsorów Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek, pokaże Wam dzisiaj piękny fotoobraz, który każda z nas dostała od tej firmy.




Kilka słów o firmie:
Fotoboss to firma z wieloletnim doświaczeniem oferująca bogaty zestaw fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotokartki- laurki czy fotoobrazy.
Korzystamy z najnowszych osiągnięć technologicznych oraz doskonałej jakości materiałów i dodatków, dzięki czemu zaspokajamy najwyższe oczekiwania naszych klientów. Staranność wykonania oraz zabezpieczenia w postaci laminatu i lakieru gwarantują długą żywotność naszych profuktów.
Dzięki darmowemu programowi Foroboss Designer każdy może stworzyć piękny i oryginalny fotoprodukt. Bogata kolekcja klipartów, teł, masek, z której można korzystać projektując np. fotoksiążkę pozwala na stworzenie jedynego w swoim rodzaju osobistego dzieła.
Każdego dnia drukujemy wspomnienia setek ludzi, którzy obdarzyli nas zaufaniem.


http://freedisc.pl/photo-605862.2.3.png

Kilka słów o produkcie:
Małe formaty idealnie nadają się na drukowanie kilku fotoobrazów, które stworzą jedną całość. Włącz kreatywność i stwórz niepowtarzalne dzieło.
Cechy fotoobrazu:
  • wysokiej jakości wydruk na płótnie „canvas”
  • druk na 8 kolorowym ploterze canon
  • obraz naciągany na krosno malarskie
  • zabezpieczenie przed blaknięciem w postaci lakieru

Cena: 55,50 zł
Rozmiar: 30×40 cm

http://freedisc.pl/photo-605951.2.3.png 


MOJA OPINIA:

Firma Fotoboos na swojej stronie posiada  specjalną aplikację, która umożliwia nam zobaczenie  jak będzie wyglądało zdjęcie w różnych aranżacjach. Istnieje wiele możliwości i naprawdę jest w czym wybierać ;)
Obraz wykonany jest na płótnie o wysokiej jakości. Obraz nie kurzy się i nie ściera. Jest wykonany bardzo profesjonalnie i solidnie.
Obraz wykonany jest w rozmiarze 30×40 cm. Moim zdaniem do takich zdjęć jest to rozmiar idealny. Z tego co wyczytałam z opisu jest zabezpieczony przed blaknięciem. Co prawda krótko wisi na mojej ścianie, ale w słońcu i rzeczywiście póki co nie zauważyłam żadnych zmian w kolorze.
Łatwo jest go przywiesić na ścianie, nie ma przy tym żadnego problemu.
Kolory na obrazie są żywe, identyczne jak na zdjęciu, które wysłałam do firmy Fotoboos. Mam nadzieje, że obraz przetrwa bardzo długo, tak długo aż będę mogła pochwalić się nim moim dzieciom :) . I jestem przekonana,  że tak będzie.
Cieszę się z otrzymanego fotoobrazu do przetestowania, bo jak najbardziej jest wart wystawienia pozytywnej oceny :) .

Obraz do testów otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fotoboos . Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz