piątek, 5 września 2014

ZOBACZCIE ! ALLE PAZNOKCIE :) cz. 1

Niedawno nawiązałam bardzo przyjemną współpracę z firmą AllePaznokcie . Nie spodziewałam się, a dostałam od firmy bardzo miłą dużą paczuchę ;).






Zestaw zawierał takie oto kosmetyki do testowania :) 



Alle AllePaznokcie :). Wszędzie na każdym kroku, w każdym sklepie, nawet w namiotach odzieżowych  w Rowach, gdzie obecnie jesteśmy, spotkać można lakiery firmy AllePaznokcie :). Oczywiście nie odmówiłam sobie tej przyjemności i kupiłam kilka lakierów do kolekcji :D. Przejdźmy zatem do testowania:).



Lakier ONE! Colour - różowy numer 202






Lakier ONE! Colour żółty numer 75


Lakier ONE! Colour niebieski numer 74











+ bardzo szybko wysychają
+ mocny wyraźny kolor już po pierwszej warstwie lakieru
+ bardzo długo trzymają się na paznokciach 
+ paznokcie wyglądają bardzo zdrowo
+ żywe piękne kolory
+ lekko się rozprowadza
+ wygodny pędzelek
+ wygodne opakowanie
+ bardzo wygodnie się maluje
+ nie odpryskuje
+ nic się z nimi nie dzieje podczas długiego zmywania :)
+ nie ścierają się na końcu paznokcia
+ pojemna buteleczka
+ niska cena za bardzo dobrą jakość


Moja opinia:

Lakiery są na prawdę baaardzo rewelacyjne. Moim zdaniem są bardzo profesjonalne. 
Lakier rozprowadza się rewelacyjnie lekko, dlatego że posiada szeroki pędzelek. A ogromnym plusem jest to, że bardzo szybko schną. Lakiery mają piękne, żywe kolory i cieszy mnie to, że mogłam przetestować kilka z nich. Teraz wiem, że niezależnie od koloru, lakiery przystosowują się do paznokcia rewelacyjnie :)
Lakiery firmy AllePaznokcie nie mają sobie równych. Są bardzo dobre, tanie a co jest najlepsze - bardzo szeroko dostępne. 


Moja ocena: 6/6




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz