poniedziałek, 15 września 2014

Test zestawu produktów Knorr

Dostałam się do testu zestawu do marynowania kurczaka  firmy Knorr





W skład zestawu wchodzą:

książeczka z praktycznymi przepisami
kostki Knorr rosół z kury 
Oliwa Extra Vergine
Kostka Bulionowa z Czosnkiem i Pietuszką


Bardzo lubię dania z kurczaka, a wręcz preferuję  tylko takie mięso, więc testowanie zestawu firmy Knorr było dla mnie przyjemnością.
Lubię delikatne dania, dlatego takie właśnie upichciłam przy pomocy zestawu do marynowania kurczaka ;)

W książeczce nie znalazłam przepisu na udko a więc stwierdziłam, że wzorując się na przepisach wymyślę coś swojego ;)



Na początek udko obrałam ze skóry. 

Do miseczki wrzuciłam 2 kostki rosołu z kury oraz pół kostki z czosnkiem i pietruszką i wlałam 2 łyżeczki oliwy. 
Założyłam rękawiczkę i wszystko połączyłam w jednolitą masę.



 Następnie całe udko zamoczyłam w mojej mieszance i zostawiłam na 15 minut. 


Kurczaka zapakowałam do rękawa  do pieczenia i wlałam do niego pozostałą mieszankę. 


Mięsko dokładnie zawinęłam i włożyłam do piekarnika na niecałą godzinę, żeby mięso wchłonęło całą mieszankę i nasączyło się jej smakiem.


Po godzinie mięsko wyjęłam z rękawa i położyłam na talerzu w otoczce z warzyw i kilku plastrów ziemniaczków.




Danie było przepyszne. Mięsko było bardzo aromatyczne i soczyste, bardzo dobrze nasiąknęło bulionem a zapach i smak był rewelacyjny.

Sądzę, że zestaw do marynowania kurczaka firmy Knorr rewelacyjnie spełnił swoje zadanie. Mimo, że przepisy w książeczce były dedykowane piersi z kurczaka to również idealnie nadają się do marynowania każdej części kurczaka, razem jako całości oraz oddzielnie.

Minusem zestawu była oliwa. Sam jej smak nie miał nic do zarzucenia, aczkolwiek zaskoczył mnie fakt, że była ona w jasnej butelce. 

Oliwa z oliwek extra vergine jest bardzo wrażliwa i łatwo można popsuć jej smak i właściwości. Najgorszym wrogiem oliwy jest światło słoneczne i powietrze, powodujące utlenianie się, czyli powolne jełczenie oliwy, co w konsekwencji prowadzi do tego, że oliwa nie nadaje się do spożycia (źródło:http://centrumoliwy.com/oliwa-z-oliwek-sklep-jak-przechowywac). 





Link do notki tej jaki i innych można znaleźć na moim fanpage:  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz