sobota, 6 września 2014

AllePaznokce cz.2 porysujmy :)

Od firmy AllePaznokcie  oprócz lakierów w buteleczkach, dostałam również lakiery do przyozdabiania w markerze oraz pilnik gruboziarnisty ;)








Pilnik z logo AllePaznokcie  :)



Marker nr 3 srebrny








Marker nr 7 fioletowy



 








+ bardzo lekko rysuje się nim wzorki
+ szybko wysycha
+ jest wytrzymały
+ długo trzyma się na płytce
+ nie ma brzydkiego zapachu
+ łatwy w obsłudze
+ nie wylewa się
+ nie brudzi


Moja opinia:

Raczej nie jestem specjalistą jeśli chodzi o zdobienia paznokci, markery te ewidentnie przypadły mi do gustu. Bez problemu można nimi robić zwykłe wzorki typu kropeczki, ale również dobrze sprawdza się w zmyślnych rysunkach :)

Fajne jest to że marker nie wylewa się i nie brudzi a co lepsze nie ma konieczności przerywania pracy i zamaczania go w buteleczce. Po prostu jedzie się z rysowaniem ;). Ogromna frajda jeśli wyjdzie nam coś pięknego ;). Ja nadal próbuje :)
Bardzo fajny gadżet :).  

Moja ocena: 6/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz