piątek, 5 września 2014

Indigo Nails Lab Polska - cudo na paznokciach




Całkiem niedawno nawiązałam bardzo miłą współpracę z firmą Indigo Nails Lab Polska
Firma ta posiada swój fanpage na Facebooku oraz stronę internetową. 


Paczuszkę, którą dostałam pokochałam od razu ;)




Na początek przedstawię Wam rodzinkę lakierów :). Moim zdaniem idealnych do Frencha :)

Indigo Nails Lab ma bardzo pokaźną paletę kolorów lakierów. 
Wszystkie można znaleźć TU


Lakier bezbarwny - nabłyszczający




+ bardzo szybko wysycha - 30 sekund na naturalnej płytce, 20 sekund na akrylowych paznokciach
+ ślicznie nabłyszcza
+ paznokcie wyglądają bardzo zdrowo
+ posiada mikro-cząsteczki, które zabezpieczają paznokcie przeciw uszkodzeniami mechanicznymi
+ zapobiega ścieranie się lakieru
+ chroni kolor w solarium 
+ lekko się rozprowadza
+ wygodny pędzelek
+ wygodne okrągłe opakowanie
+ bardzo wygodnie się maluje
+ podkreśla głębie kolorów
+/- zapach typowy dla lakierów



 Pojemność 10 ml










Lakier kolor Cud Malina




+ bardzo dobrze kryje 
+ już 1 warstwa jest tak dobra, że nie prześwituje
+ mocno nasycony kolor
+ nie odpryskuje
+ nie ściera się na końcu płytki paznokcia
+ łatwa aplikacja
+ szeroki, wygodny pędzelek
+ miękkie włosie pędzelka











Oliwka Indigo - Paradise









 



+ oliwka do paznokci
+ super pachnie rajskim jabłuszkiem 
+ dobrze natłuszcza skorki
+ szybko wsiąka w skórę
+ nadaje bardzo ładny wygląd paznokcia


Pojemność 15 ml







Baza winylowa pod lakier





 


+ rewelacja !
+ mój faworyt :)
+ baza zawiera winyl
+ wydłuża trwałość lakieru
+ ułatwia aplikację kolorowego lakieru
+ wzmacnia paznokcie
+ chroni przed złamaniem
+ chroni przed rozwarstwianiem paznokcia
+ wyrównuje  płytkę paznokcia
+ bardzo szybko wysycha
+ kolor który nakładamy na bazę jest równomierny i gładko nałożony
+ chroni płytkę paznokcia przed przebarwieniami
+ sprawia, że lakier trzyma się dłużej na paznokciu







 Lakier kolor Cuttie




 






+ bardzo dobrze kryje 
+brak prześwitów
+ bardzo przyjemny kolor - lekki nie nachalny 
+ nie odpryskuje
+ łatwa aplikacja
+ szeroki, wygodny pędzelek
+ miękkie włosie pędzelka
+ bardzo szybko wysycha









Moja opinia:



Jestem maniaczką lakierów :). Kocham je wręcz. Dla mnie 30 różnych lakierów to za mało:)
Lakiery firmy Indigo Nails Lab Polska bardzo przypadły mi do gustu. Na samym początku ich wygląd - design jest skromny, co bardzo lubię, a przy tym gustownie ładny. To co rzuca się od razu w oczy to gustowne i kobiece logo INDIGO. 
W małej okrągłej buteleczce znajduje się 10 ml lakieru. 

Lakiery, które dostałam mają bardzo ładne kobiece kolory. Nie są krzykliwe, ale z pewnością zwracają na siebie uwagę. Baza jest moim hitem ! Najważniejszy w dzisiejszych czasach jest czas, bo zawsze go mało i firma Indigo Nails Lab Polska uporała się z czasem idealnie, lakiery oraz baza wysychają na paznokciu w bardzo szybkim tempie :). Wielki +
Jestem bardzo zadowolona z lakierów, chociaż róż i jego odmiany nie za bardzo są w moim guście. Ale bazy i olejku do paznokci nie oddam nikomu za nic w świecie :). 
I myślę, że bardzo chętnie je kupię jeśli zauważę, że stronią ku końcowi :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz