niedziela, 21 września 2014

Lawendowa przygoda ;)



Nawiązałam współpracę z firmą Endtimestore od której dostałam Nature's Response Scrub do ciała z lawendą.




Szczerze mówiąc rzadko mam do czynienia ze scrubami, bo zazwyczaj używam albo peelingu albo żelu do kąpieli, dlatego testowanie to było dla mnie bardzo przyjemne i zaskakujące.






Opis produktu producenta:

Delikatnie złuszczający i relaksujący.
Połączenie olejku z drzewa herbacianego oraz lawendy to wspaniała kombinacja naturalnych składników pielęgnujących skórę. Scrub delikatnie złuszcza martwe komórki i suchą skórę dzięki łupinkom ze słodkich migdałów nadając skórze aksamitną gładkość.

Kluczowe składniki:

Olejek z Drzewa Herbacianego ma naukowo potwierdzone właściwości antyseptyczne, antybakteryjne, dzięki którym wspaniale pielęgnuje skórę.
Lawenda działa również antyseptycznie, zapewnia skórze ukojenie i relaks oraz nadaje jej piękny zapach.


Kosmetyki z linii do pielęgnacji ciała i włosów The Tea Tree Nature's Response zostały opracowane we współpracy z zespołem ekspertów. Oferują wyjątkową jakość w bardzo przystępnej cenie.
Linia kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów zawiera dobroczynny olejek z drzewa herbacianego, wiele innych olejków eterycznych i naturalnych składników .




Składniki:
Aqua, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Shell Powder, PEG-20 Stearate, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Phenoxyethanol, Carbomer, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Linalool, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, CI 19140, CI 42090.

Certyfikaty:
 

NIE TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH



Moja opinia:

Opakowanie

Plusy

  • wygodna tubka
  • szczelne zamknięcie
  • tubka stoi na korku, dlatego  nie ma problemu z dozowaniem
  • przezroczyste opakowanie - wiadomo ile scrubu znajduje się jeszcze w buteleczce
  • łatwość dozowania


Konsystencja

Plusy

  • nie za gęsta nie za rzadka moim zdaniem odpowiednia :)
  • biały mus z delikatnymi drobinkami peelingowymi
  • łatwo się rozprowadza
  • przyjemna w dotyku
  • scrub jest lekko tłusty - bardzo dobrze myje
  • nie pozostawia tłustego filmu
  • łatwo się zmywa

Zapach


Plusy
  • bardzo delikatny
  • specyficzny
  • w miarę długo utrzymuje się na skórze

 Działanie
 
 Plusy
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • dobrze złuszcza skórę
  • bardzo dobrze nawilża
  • skóra jest miękka
  • odżywia 
  • nie pozostawia tłustego filmu
  • relaksuje
  • skóra jest gładka

Minusy
  • dostępność
  • cena


Cena na stronie: 22,99 zł

Można kupić TU

Moja ogólna opinia:

Bardzo dobrze testowało mi się scrub, mimo, że mało o nim wiedziałam i chyba używałam pierwszy raz.  Kąpiel z użyciem Nature's Response Scrub do ciała z lawendą była bardzo przyjemna. Scrub bardzo fajnie masował moje ciało nadając mu gładkości i miękkości. Był delikatny ale skuteczny. Zapach dla mnie był odpowiedni, ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi zapach lawendy. Myślę, że dobrze nadawałby się w stosowaniu aromaterapii. Minusem bardzo wyraźnym może być dostępność, ponieważ nigdzie nie mogłam go spotkać. Zakupu można dokonać na stronie. Jeśli chodzi o cenę jest troszkę za wysoka chociaż nie aż tak wygórowana. Najważniejszym plusem jest to, że firma zapewnia, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach!
Kosmetyk w ogólnym zarysie jest bardzo dobry, ale muszę odjąć punkty w ocenie za 2 -.



OCENA: 5/6 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz