wtorek, 29 lipca 2014

The Body Shop Poland - test Wild Argan Oil ;)

 W tym tygodniu w ramach zgłoszenia na stronie The Body Shop dostałam do testowania masełko do testowania z nowej linii Wild Argan Oil.









Bardzo się ucieszyłam z tego faktu, że po raz kolejny zostałam testerką firmy The Body Shop i dostałam możliwość przetestowania produktu z nowej Wild Argan Oil.






Opakowanie masełka jest małe i bardzo poręczne. Bardzo mi to odpowiada, ponieważ wszędzie mogę go schować by zabrać w podróż.

Pudełeczko bardzo łatwo zamyka się i otwiera, ale nie ma mowy o tym aby otworzyło się samo np. w torebce.

Jeśli chodzi o pudełeczko - rewelacyjne rozwiązanie.


Skład: 






Opakowanie
Plusy

  • małe wygodne pudełeczko
  • szczelne zamknięcie 
  • bardzo ładny desing


 
 
 
Konsystencja

 Plusy

  • idealnie gęste masełko
  • przyjemna w dotyku konsystencja
  • lekka konsystencja
  • lekko i łatwo się rozprowadza
  • bardzo wydajny





 Zapach

 Plusy

  • wyrazisty zapach
  • przepysznie pachnący
  • zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze
  • bardzo delikatny
  • nie można się od niego oderwać 



 
 
Działanie

 Plusy
  • nie pozostawia na skórze tłustego filmu
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • pozostawia skórę miękką
  • daje uczucie świeżości
  • zapach pobudza zmysły
  • skóra jet mega miękka
  • uspokaja
  • nawilża
  • zapewnia cudowną świeżość
  • nadaje efekt gładkiej skóry
  • wydajny
  • do każdego rodzaju skóry
  • mogą go używać kobiety jak i mężczyźni
  • delikatna skóra po użyciu
  • zapach pozostaje na skórze bardzo długo 






Moja opinia:

Masełko jest idealne dla mojej skóry. Jeszcze nigdy nie była ona taka miękka i jedwabista. Masełko nie pozostawia tłustego filmu dzięki temu chwilę po nałożeniu go na skórę możemy się spokojnie ubrać, bez stresu, że pojawią się plama na ubraniach. Masełko ma wyjątkowy zapach i jak najbardziej jest warte swojej ceny. Myślę, że bardzo szybko kupię masełko z linii Wild Argan Oil bo na prawdę warto. Firma The Body Shop nie ma sobie równych.




Bardzo proszę o głosowanie na moją recenzję    TU.
moja recenzja jest pod nazwiskiem Natalia Karwalska
Będę się odwdzięczać za glosy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz