czwartek, 31 lipca 2014

Fantazja zapachu

Dzięki uprzejmości firmy Fantazja zapachu dostałam do testowania 2 próbki perfum, które mogłam sobie sama wybrać, więc wybrałam zapachy, których nie znałam

  • męski Hugo Boss No6 20ml
  • damski Celine Dion Sensational 20ml



Boss Hugo Boss No6 20 ml



Skład:



Tak wgląda tester:
 Tester ma aż 20 ml perfum w rewelacyjnej jakości. 





Hugo Boss No6

zmysłowy, współczesny zapach reprezentujący mężczyznę XXI wieku, który potrafi korzystać z życia i cieszyć się nim. 

BOSS - zapach czysty, świeży, jedyny w swoim rodzaju. 

Nuty zapachowe: jabłko, bergamotka, cynamon, aksamitka, pelargonia, goździk korzenny, wetiwer, drzewo cedrowe, sandałowe i oliwkowe.







Moja opinia:

Tester podarowałam mojemu narzeczonemu, bo myślę, że na nim pachniałby ładnej:)
K. codziennie używał perfum Boss Hugo Boss No6 i wydawał mi się jeszcze przystojniejszy niż jest ;)

Zapach jest wyjątkowy. Myślę, że pasuje do niego. Bardzo świeży zapach, bardzo inspirujący i pociągający. Myślę, że warto kupić go swojemu mężczyźnie, ponieważ w sklepie Fantazja Zapachu, perfumy te są bardzo tanie, tak jak testery. Sądzę, że na początek można kupić sobie kilka testerów, by przekonać się który zapach do nas pasuje. 

Klasyczny, seksowny perfum. Podkreśla osobowość naszych Panów. Elegancki stylowy, ale też luźny i rześki. Długo rozwija się na skórze i zaskakuje swoją głębią i bogatym bukietem zapachów. Jest intrygujący i uwodzicielski, bardzo seksowny i męski.

Dodatkowym atutem strony jest to, że współpracuje z paczkomatami. 

Cena: 15,99 zł




Celine Dion Sensational edt 20 ml.






 Skład:



Wygląd testera:


Nuty zapachowe

Nuta głowy: mimoza, fiołek, gruszka, jabłko, śliwka
Nuta serca: jaśmin, frezja, konwalia
Nuta bazy: ambra, piżmo, drzewo sandałowe




Moja opinia: 


Perfumy są bardzo ładne i kobiecie. Niezwykle pobudzają zmysły i działają na wyobraźnię. Bardzo świeży, delikatny zapach. 
Wygodny flakonik.
Bardzo wydajny. Potrzeba kilka kropel, żebym pachniała cała.
Bardzo długo utrzymuje się na skórze. 
Zapach przyjemny - nie duszący. Na codzień idealne..

Perfumy nie dla każdego,aczkolwiek mnie podobają się bardzo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz