niedziela, 3 sierpnia 2014

Magiczne łyzeczki ;)

Kolejnym zestawikiem do testowania firmy Tommee Tippee są magiczne łyżeczki.







 łyżeczki te są dla dzieci od 4 miesiąca życia.

  • Łyżeczki z systemem anty-oparzeniowym
  • Wolne od Bisfenolu A



3 łyżeczki w każdym zestawie



Do każdego zestawu dołączona jest ulotka jak właściwie używać łyżeczek.


Łyżeczki są giętkie - czyli końcówki zrobione są z miękkiego sylikonu. Sama próbowałam je ugryźć i nic się z nimi nie stało ani ja nie poczułam żadnego dyskomfortu.


Łyżeczki w zbyt wysokiej dla dziecka temperaturze zmieniają się z czerwonego na żółty. Sygnalizują, że dziecko nie może takiego jedzenia zjeść bo jest za gorące dla jego delikatnej buźki.

Bardzo przydatne są zwłaszcza dla mam, które mają pierwsze maleństwo.



Łyżeczki wykonane z wolnego od Bisfenolu A i bardzo delikatnego plastiku, który zapobiega powstawaniu podrażnień na delikatnych dziąsłach dziecka.


Długi uchwyt łyzeczki pomaga w wyjmowaniu pokarmu ze słoiczków i pojemniczków, płytka końcówka zapobiega nabieraniu zbyt dużej ilość jedzenia.

Można myć w zmywarce (wyłącznie w górnym koszu) i sterylizować zarówno w mikrofalówce jak i w sterylizatorach.


Bardzo fajnie sprawdzają się te łyżeczki, kiedy podgrzewa się jedzenie w mikrofalówce. Błyskawicznie wiemy czy jedzonko jest w odpowiedniej temperaturze.

Mega genialne rozwiązanie :). Jestem z nich bardzo zadowolona ;)

Zestaw: 3 sztuki
Cena od 16 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz