wtorek, 6 czerwca 2017

Testowanie z superMamą - śliniaczki z gryzaczkiem Cheeky Chompers

Dzięki Magazynowi Super Mama mogłam przetestować śliniaczek z gryzaczkiem firmy Cheeky Chompers.





Bardzo spodobało mi się to, że mogłam samodzielnie wybrać wygląd śliniaczka ze strony producenta :).
Śliniaczek, od momentu wybrania bardzo szybko trafił do moich rąk. Do śliniaczka dołączone zostały ulotki, co jest bardzo przydatne, ponieważ nie raz wśród znajomych oraz rodziny spotkałam się z zachwytem na temat rzeczy, które w danej chwili posiadałam i bardzo fajnie jest w takiej sytuacji móc obdarować daną osobę ulotką z informacją o produkcie oraz stroną internetową ;)

Cały zestaw prezentuje się tak: 




Model śliniaczka, który wybrałam nazywa się Twinkle Twinkle Neckerchew



Na początek przedstawiam Wam ulotkę :)





Czyż nie jest urocza? ;) A na pewno przejrzysta ;)




Plusy:

+ jest na prawdę bardzo ładny - nie przypomina śliniaczko-gryzaczka, tylko raczej gustowną    chustę pod szyję :)
+ do wyboru mamy bardzo dużo kolorów oraz wzorów - każdy znajdzie coś dla siebie
+ Jest bardzo chłonny, ponieważ posiada aż 3 warstwy materiały
+ Jest bardzo higieniczny  
+ Bardzo wygodne jest to, że to nie 1 a 2 śliniaczki w jednym :)
    raz może być śliniaczek w gwiazdki a raz w kolorze granatowym
+ Skład: Warstwa wzorzysta: 95% bawełna, 5% elastan             
    Warstwa granatowa: 100% bawełna
+ Na zakończeniu śliniaczka znajduje się gryzak! Super wygodna opcja :)
+ Śliniaczek ma jeden rozmiar, ale posiada 2 regulowane zatrzaski 
+ Odpowiedni dla dzieci od 2 miesiąca życia do 2 lat
+++ Nie zawiera ftalanów oraz BPA !!!
+ Bardzo miły w dotyku
+ Łatwy do zakładania oraz ściągania dzięki zatrzaskom
+ Gryzaczek lekko twardy 
+ Gryzak z wypustkami stymulującymi dziąsła













Cena: 59 zł

Moja opinia:
Po otrzymaniu śliniaczka z gryzaczkiem moją troszkę się dziwiłam, ponieważ pierwszą moją myślą po ujrzeniu produktu było to, że nie jest to zwykły śliniaczek, tylko super stylowa chusta! :) Bez oporu można ją założyć nawet do koszuli :)
Bardzo fajne jest to, że śliniaczek jest mega wygodny - jest śliniaczkiem ale również gryzaczkiem, który przyczepia się do dziecka na cały długi dzień :) Nie musimy się martwić, że będziemy szukali gryzaka, dziecko po prostu ma go zawsze przy sobie :) Bardzo wygodna opcja. Dziecko żuje go, kiedy tylko chce :) 
Śliniaczek można sobie wygrać w dowolnym wzorze, a jest ich bardzo dużo i z tego co zauważyłam - ciągle przybywa :)
Mega wygodne jest też to, że śliniaczek ma 3 warstwy i jest dwustronny. Dzięki takiemu rozwiązaniu, możemy szybko zmienić wygląd śliniaczka, kiedy pierwsza strona jest już troszkę "zużyta" :)
Produkt jest bardzo miły w dotyku, bardzo delikatny, i to dzięki bardzo fajnemu składowi. 
Sam gryzaczek jest lekko twardy. Posiada wypustki, które stymulują dziąsła maleństwa. 
Jest to innowacyjny produkt, ponieważ łączy ze sobą śliniaczek i gryzak. Nie spotkałam na rynku podobnego udogodnienia. Jest to proste a bardzo wygodne :). 
Minusem śliniaczka na pewno jest to, że z powodu tego, że jest to nowość, ciężko jest go spotkać na codzień w sklepach, jednak w dobie internetu nie jest to problem. 
Minusem może być troszkę zaporowa cena, ale sądzę, że ze względu na taką ilość plusów oraz genialną jakość śliniaczka i wygodę gryzaczka, można swojemu dziecku oraz sobie sprawić czasem taki prezent, bo z czystym sercem jak i sumieniem mogę stwierdzić, że WARTO! :) 




Moja ocena: 

6/6 

ZDECYDOWANIE :)

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, wygląda jak chustka na szyję i jeszcze ma gustowny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też w pierwszej kolejności myślałam, ze to hustka;-) fajnee;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem co kupię mojemu chrześniakowi. Teraz jest na etapie gryzienia wszystkiegk co ma pod ręką.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zastanawiam się czy warto kupić, bardzo mi się podoba ale moja córka jest strasznie wybredna i boję się, że nie zechce nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa! Gdybym była mamą na pewno sama zaopatrzyłabym się w takie cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog. Powodzenia w dalszym prowadzeniu. Oczywiście zapraszam do mnie https://testowaniezpaulaiwera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń