środa, 15 października 2014

małe zmainy :)



Dzisiaj po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że w końcu spersonalizuje trochę tego bloga ;)
Wcześniej byłam co do tego sceptycznie nastawiona, ale teraz czuje, że przyszedł TEN moment :)

Na początek pochwalę się, albo nawet zachęcę was do kupna płyt CD :)
Dzisiaj będąc w biedronce zauważyłam pudełko płyt CD. W obecnych czasach może to być trochę przeżytek, ale w samochodzie (np. w moim gdzie nie można odtwarzać płyt mp3 xD ) mogę sobie posłuchać swojej ulubionej muzyki za kilka groszy ;). 

A więc płyta, którą kupiłam za aż (o zgrozo! :) ) 9,99 zł to płyta (myślę, że jeszcze niszowego) zespołu Muchy - chcecicośpowiedzieć <3 Płyta ma 2 lata, ale za taką cenę może ją kupić każdy i dowiedzieć się, że to całkiem fajna muzyka :)

Album składa się z 2 płyt CD + DVD 

lista numerów przedstawia się następująco:

• Robotyka
• Kurara
• Wróżby
• Zamarzam
• Poznań
• Ani słowa
• Wyjątkowo zwyczajnie
• Nie mów
• Nie przeszkadzaj mi, bo tańczę
• Bez noży, bez karabinów
• Łu

Coś dla dociekliwych --> zespół MUCHY

Dzisiaj byłam w kilku miejscach i zaszalałam z zakupami. Kupiłam wszystko co potrzebne, ale co niepotrzebne też ;).
Boje się zajrzeć na konto bankowe ;)
Trudno, raz nie zawsze, więcej tak nie zrobię. Obiecuję mojemu ukochanemu :D
Generalnie uwielbiam wszelakie wyprzedaże i nie umiem się im oprzeć :) 

A tu się jeszcze pochwalę, wygrałam nagrodę od PWSZ w Skierniewicach 


Koszulka, notes, magnesowe zakładki do książek oraz powerbank  <3
Prześlicznie dziękuję :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz